Per què Hello Kitty no té boca?

Hello Kitty és un personatge molt conegut a tot el món. Produït per la companyia japonesa Sanrio i la dissenyadora i autora Yuko Shimizu, el primer producte amb la imatge de Hello Kitty va ser llançat al Japó l’any 1974.

Però alguna vegada t’has preguntat per què no té boca? Moltes persones no se n’adonen fins que tornen a veure la imatge de Hello Kitty novament i és aleshores quan descobreixen aquest petit detall. Doncs bé , existeix una explicació real i també una llegenda urbana. Analitzem les dues versions:

Llegenda Urbana
Es diu que cap allà els anys 70 existia una nena (Ikaka Shimizu) amb càncer de boca. Ella era, ni més ni menys que la filla de la dissenyadora actual, Yuko Shimizu. Malgrat tots els intents per curar-la , els doctors no veien una solució definitiva i no li donaven gaire esperança de vida.Va ser aleshores quan la mare, desesperada, va començar a visitar diferents institucions religioses amb la finalitat de trobar ajuda i esperança per a la seva filla. Tot estava perdut, fins que va decidir recórrer a l’ocultisme i el satanisme. Es diu que la mare va fer un pacte amb Satanàs en què, a canvi de sanar a la seva filla de càncer , ella fabricaria una marca que fos famosa a tot el món. Així és com va néixer Hello Kitty i per això es diu que no té boca , a causa del cas de càncer de la seva filla.

També es diu que diversos sacerdots satànics o membres d’aquestes sectes porten tatuada aquesta criatura en alguna part del seu cos.

Versió oficial i dels autors
Els seus creadors o productors diuen que Hello Kitty no té boca perquè cadascú es pugui identificar amb ella a la seva manera. És a dir , la boca és la que s’encarrega de fer notori el nostre estat d’ànim (feliç , trist , enfadat), per això el dia en què estiguis feliç , puguis sentir o imaginar que Hello Kitty també ho està i, al revés, quan estiguis trista ella també ho sentirà.

 

Related posts:

Thanks! You've already liked this
2 comments