Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Evolució de les capses de CD dels Microsoft Windows des del 1985 fins el 2009
(1 viewing) (1) Guest
Go to bottom
Post Reply
Post New Topic
Page: 1
TOPIC: Evolució de les capses de CD dels Microsoft Windows des del 1985 fins el 2009
Evolució de les capses de CD dels Microsoft Windows des del 1985 fins el 2009 2 Years, 3 Months ago Karma: 15
Ara que està a punt de sortir el Windows 7 fem un repàs del disseny de totes les capses que han sortit del Microsoft Windows des del any 1985 fins el 2009. Vint-i-quatre anys d’història quina us agrada més ?

Windows 1.0:

Windows 2.0 (286):

Windows 2.0 (386):

Windows 3.0:

Windows 3.1:

Windows 3.1 Upgrade:

Windows 3.1 for Workgroups:

Windows 95:

Windows NT:

Windows 98:

Windows 2000:

Windows 2000 Server:

Windows Me:

Windows XP Home Edition:

Windows XP Professional:

Windows 2003 Server:

Windows Vista:

Windows 2008 Server:

Windows 7:

------------------------------------------

Font: Bits catalans
Enter code here   
Please note: although no board code and smiley buttons are shown, they are still usable.
ruccatala
Sigues curiós!
Administrador/a
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Curiositats.cat oriol@ruccatala.cat Location: Barcelona Birthday: 10/14
Reply Quote

Re:Evolució de les capses de CD dels Microsoft Windows des del 1085 fins el 2009 2 Years, 3 Months ago Karma: 0
Em quedo amb les del Windows 7,
a mi em recorden a llums d'aquestes modernes per a cases minimalistes hahaha

imagineu-vos això a la tauleta del vostre menjador xd
Enter code here   
Please note: although no board code and smiley buttons are shown, they are still usable.
Nunuxi
Petit encuriosit/da
graphgraph
Reply Quote

Re:Evolució de les capses de CD dels Microsoft Windows des del 1085 fins el 2009 2 Years, 3 Months ago Karma: 15
Tot i que trobo ingeniosos els del Windows XP (això de que surti la barra d’inici a baix m’agrada molt) m’encanta i trobo molt acertada la simplicitat dels de Windows 7 o de la del Windows Server 2003. També trobo molt bona (per la època) la del Windows 95.
Enter code here   
ruccatala
Sigues curiós!
Administrador/a
graph
Gender: Male Curiositats.cat oriol@ruccatala.cat Location: Barcelona Birthday: 10/14
Reply Quote

Re:Evolució de les capses de CD dels Microsoft Windows des del 1985 fins el 2009 1 Year, 8 Months ago  
la meva
Enter code here   
sandra

Reply Quote

Go to top
Post Reply
Post New Topic
Page: 1

Disseny de la pàgina web: Oriol Corbella